HANNAMARTINA

ÄNDRADE PLANER

Publicerad 2014-03-12 16:16:54 i ALLMÄNT,

Precis efter jag hade skrivit inlägget om att jag skulle börja plugga, så ringde Olivia och frågade om vi kunde fika en snabbis innan hon började jobba. Hon trodde jag var hos pappa fortfarande- han bor ganska nära hennes skola. Men jag var ju hemma hos mamma, men jag åkte in till stan och vi gick lite på stan och jag köpte 3 saker som jag kan visa upp sen. Hade velat köpa mer, för jag hittade massa fina grejer! Men jag sparar pengar, så det får bli en annan gång. Så nu har jag i alla fall kommit hem och ska plugga. Jag har fortfarande tid att bli klar med det jag ska göra. Så det kommer gå bra!
 
Imorgon så skulle jag har haft NO vid halv tio och sen gympa och sen slutat. Men nu har vi ingen NO lektion, för våran lärare skulle göra något, så jag börjar 12.05 imorgon och slutar 13.05, så rätt ovärd dag. Men jaja. Sovmorgon är ju inte dumt alltså. 
 
Jag hade i alla fall jätteroligt med Olivia! Ska skriva en lapp och lägga i min happy burk som jag har. Kan berätta lite närmare vad det är senare! Nu ska jag plugga! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela