HANNAMARTINA

AAAAAND GOODNIGHT!

Publicerad 2014-03-31 22:27:01 i ALLMÄNT,

Nu har jag lagt mig- hade hoppats på att komma i säng tidigare eftersom jag ska upp tidigt imorgon, men så blev det inte. Men det får vara så helt enkelt!
Idag så bestämde jag och min familj att jag skulle bara laga mat varje onsdag. Jag tänkte att det kunde vara kul och de tyckte det lät som en bra idé och nu på onsdag ska jag laga min goda kyckling som de inte har smakat på innan :) Men sen då? Vad ska jag göra nästa onsdag liksom? Haha, vad har jag gett mig in på egentligen? 
Nåja, det löser sig säkert! I alla fall, idag såhär jag; ätit, kollat på Youtube-klipp (väldigt lite folk som uppdaterar och jag följer ändå ca 30 stycken på youtube, det var 2 som lagt upp en video...), pluggat samhäll större delen av tiden, ätit lite mer, gjort min situpsövning, lagt fram kläder, packat väskan, tagit bort mascaran, tvättat + smörjt in ansiktet och nu ligger jag här! Supertrött och redo för en förhoppningvis god nattsömn (skriver man så haha? Vet hur man säger det, men klurigare att skriva ner..) 
Hoppas alla har haft en bra måndag! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela