HANNAMARTINA

VÄNTAR...

Publicerad 2014-06-27 16:09:40 i ALLMÄNT,

Ja, jag har inget att göra för tillfället så jag sitter och väntar på att Olivia ska komma hit, vilket inte är ännu. Utan senare. Vi ska ha filmkväll och äta massa mys. Jag och mamma var i affären förut så då köpte vi hallon, jordgubbar, äpplen, nektariner, kiwi, chips, choklad (som vi ska smälta) och vindruvor! MUMS! 
Vi ska kolla på några Beck filmer om jag hittar dem bland alla våra filmer... Vi har sjukt många, i mitt rum har jag bara några stycken, uppe i mini-vardagsrummet så finns det två långsmala skåp fullproppade med filmer även ovanpå har vi massa filmer och under mammas och Johans säng ligger det massa filmer i utdragsbara lådor. Sen har vi kanske 3 kartonger fulla med filmer i förrådet... Hehe.
 
I alla fall, hoppas vi får till en bra filmkväll. Det brukar sluta med att vi ser en film för sen somnar Olivia haha! Jag och Annie lyckades se 4 filmer när var hos henne, rent spontant. Nattugglor som vi är!
 
Idag var jag och mamma ute och åkte lite. Vi åkte till Frölunda Torg för att göra ett syntest (omg jag tog ut pinnen ur röven och gjorde det :D), men såklart var man tvungen att boka tid, så på onsdag nästa vecka ska jag tillbaka dit och göra ett istället. Sen var vi inne i bokaffären och kollade. Jag fick två böcker av mamma. Expert på att rodna hette den ena och det är Katarina Von Bredow som har skrivit den och nu har jag alla hennes böcker (förutom några konstiga som inte har samma tema som de som är bra). Nu så kommer det även en triologi av henne. De två första har redan kommit ut; Du & jag och Han & hon heter dem. Det är lite annat tema på dem, men jag ska läsa mer om dem för att se om jag vill läsa triologin eller inte. Sen fick jag även The fault in our stars!♥ Jag älskar den boken, jag har läst den på svenska (förr eller senare exploderar jag, heter den på svenska). Men jag ville så gärna läsa den på engelska och det förbättrar mitt ordförråd! Så det ska bli kul att läsa den igen :)
 
Nu ska jag duscha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela