HANNAMARTINA

SISTA DAGEN

Publicerad 2014-06-09 17:53:38 i ALLMÄNT,

NU är jag hemma.. Vi fick sluta tidigare idag, vi köpte glass och sen åkte jag och Madde hem till henne, hon skrämde mig när jag var på toa... (som alltid). Jag åkte hem senare, på vägen plockade mamma och Johan upp mig och vi åkte till Fridas dagis för att gå på deras gårdsfest. Därefter åkte vi hem, jag gick ut med Karlsson och nu fick jag äntligen sätta mig ner. 
 
Jag är så himla trött idag, jag vet inte varför... Men imorgon är det skolavslutning (och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig....HJÄLP). Men det löser sig tillslut! 
Nu ska vi snart äta och sen ska jag kolla på en film kanske? Eller Grey's Anatomy?
Först ska jag bara kolla öppettider på Pizza Hut för jag och Madde ska förmodligen äta där innan utsparksfesten! MUMS säger jag bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela