HANNAMARTINA

RIKTIGT PRAKTISK SAK ATT HA

Publicerad 2014-06-03 20:00:00 i TIPS,

BALSAMSPRAY! Det är alltid bra att ha, till exempel efter duschen och håret är tovigt och man måste kamma det nästan direkt för att man kanske ska iväg någonstans. Då sprutar man det i håret, så blir det lättare att kamma ut tovorna. Ett tips är att ta med balsamspray när man reser utomlands. För man kanske inte vill tvätta håret varje dag, utan skölja ur saltet från havet och sen så blir ju håret extremt tovigt och då är det himla bra att ha en sådan här! De är inte speciellt dyra heller, så det är bra!!
Denna som jag har är från barnängen och har väl en "barnslig" förpackning kan man tycka. Och ja, den är för barn. Men jag har inte hittat någon för vuxna och denna fungerar jättebra för den är mer skonsam mot håret eftersom att barn hår är ganska "ömtåligt" eller vad man ska säga. Det tål liksom inte lika mycket. Jag har haft en gul förpackning innan från ett annat märke, men nu tog jag en annan! De kostade ca 22kr på Coop. Så det är rätt billigt tycker jag. Sen är barnängen ett väldigt bra märke, det är bra produkter, som är bra för håret och skonsamt. Jag ska även testa deras torrschampo och kanske vanligt schampo och balsam som man kan ha när man reser eller är ute med båten. Eftersom vi redan har bra balsam och schampo i duschen. 
Rekommenderar i alla fall denna spray! Bye bye tovor säger jag bara! 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2014-06-14 19:25:41

men vilket smart tips! att jag aldrig tänkt på det!

Svar: Eller hur?! Hur bra som helst :D
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela