HANNAMARTINA

OM NÅGRA TIMMAR ÄR ALLT SKOLARBETE OFFICIELLT SLUT!

Publicerad 2014-06-03 14:06:14 i ALLMÄNT,

Kör på långa rubriker! 
Nej men, hej på er!
Som sagt så ska jag göra klart våran samhällsuppgift idag som ska in innan midnatt! Kommer kämpa på även fast jag är trött- för sen är skolarbetet klart för den här terminen! YES!
Idag så hade vi vårat sist nationella prov och det var muntligt i matte. Det gick ganska bra tror jag. Jag kollade på betyglappen som hon satt med, och vad jag såg verkade vara bra så det känns ju skönt!
Vi hade betygsamtal med franskaläraren idag också, så det kändes också bra.
 
En annan sak jag tänkte ta upp innan jag fortsätter med samhällen, är att jag och Madde har köpt biljetter idag. Till vadå, kan man fråga sig. Jo, det ska jag tala om för er. I början av höstterminen så har vi något som kallas insparksfest. Man välkomnar ettorna och "firar" eller välkomnar de som börjar tvåan och trean. Jag var inte på den förra året för då var vi på Rhodos. Men nu har det kommit en ny grej som kallas utsparksfest, där man säger hejdå till treorna, firar att man gjort sitt första eller andra år på gymnasiet. Så det ska vi gå på, typ bara hon och jag från våran klass. Men det ska bli kul, så den festen är dagen efter skolavslutningen! Den börjar ganska sen toch slutar ännu senare, så jag ska hem till Madde sen efteråt och sova där. Första gången jag sover hos henne faktiskt, spännande.. haha! :)
 
Nu har det börjat regna minsann... Ska ge mig själv en spark där bak så jag kör igång nu, så jag slipper sitta sent med detta. Vilket jag säkert kommer göra ändå för jag är ganska långsam, speciellt nu när jag är trött och vill göra massa andra saker. Men resten ska göras, för det måste göras och ja, det ska bara göras helt enkelt! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela