HANNAMARTINA

O'BOY

Publicerad 2014-06-25 23:21:59 i ALLMÄNT,

Jag blev så himla sugen på O'boy så nu sitter jag och dricker det! Jag har vrålstädat i mitt rum. Fick en massa kläder av Johans syster som hon inte använder, så skulle jag göra ordning i garderoben för att få plats och det slutade med att jag städade allt. Imorgon ska jag dammsuga, damms och torka golvet, sen är mitt rum superfräscht! 
Jag har även lovat att hjälpa till med städningen av resten av lägenheten så det ska jag göra imorgon! Jag ska även lämna skänka kläder, så det jag lägga i en sådan insamlingscontainer som finns vid oss! 

Mamma ska opereras imorgon, så jag ska vara hemma med Johan och Frida imorgon och ta det lugnt och vänta på att mamma ska komma hem. Jag vet inte om hon kommer hem imorgon kväll eller på fredag, det får vi se. Det viktigaste är att allt går som det ska! 

Olivia kom hem idag från Norrland så jag ska se till att få träffa henne nu i helgen- ha lite mys och ha filmkväll har vi funderat på, det var faktiskt längesen vi sågs nu! 
I helgen ska jag och Johan även åka och köpa ett par skor :) 
På tal om skor, så förlåt att jag inte har lagt upp bilder på de skorna jag köpte, glömt av det hela tiden. Men imorgon så lovar jag att jag ska lägga upp bilder på dem! 

Nu ska jag ta och fortsätta läsa Orange Is The New Black! Boken är skitbra och jag har velat se serien ett tag (vilket jag ska göra efter att jag har läst klart boken). Jag fick låna boken av Annie som rekommenderade den starkt och det gör jag även till er!!! LÄS DEN!
Jag måste även se till att gå och se The Fault In Our Stars (Förr eller senare exploderar jag, som den heter på svenska). 
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela