HANNAMARTINA

NYKOMLINGEN ♥

Publicerad 2014-06-02 20:30:00 i ALLMÄNT,

Det här är BLIXTEN! Våran kanin, som har bott här i en vecka idag! YEY! Han är så extremt söt, ÅH! Jag älskar honom, min lillasyster är helt galen i honom, ibland gråter hon för att hon vill hålla i honom så mycket. Hehe. Han föddes den 19 mars, så han är inte så gammal. Idag var jag ute med honom på terrassen jättelänge och han gjorde massa glädjeskutt! Så gulligt! När jag kom hem efter skolan för en vecka sen så var han där i köket, varken jag, Frida eller Johan hade en aning om att hon hade gått och köpt en kanin. SURPRISE! (kan man verkligen säga!!!!) Frida har gjort en skylt där det står Blixten och en hjärta som vi har satt på buren. Man ser verkligen att det står Blixten. Hon skriver och målar väldigt bra för att var 3,5 år gammal. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela