HANNAMARTINA

MIN FOT HAR SOMNAT...

Publicerad 2014-06-03 18:13:48 i ALLMÄNT,

... och min rygg gör ont och min hjärna har också somnat. Men man ska inte klaga för det, för positivt ska det vara minsann! Har dock en känsla av att jag kommer kasta en bok i väggen snart. Detta arbetet är oändligt! Det verkar aldrig bli klart, hur mycket jag än skriver, så finns det ändå fortfarande mer att skriva. Men det är 6 timmar kvar tills inlämningsfilen stängs, så det klarar jag!
 
Imorgon är jag ledig, gött! Jag ska fixa lite, städa, träna, äta, laga middag och sånt. På torsdag har jag bara en lektion och det är gympa. Vi ska vara på Heden och spela brännboll + frisbee. Jag är dålig på båda. Men jag garanterat att ingen är speciellt bra på frisbee, i alla fall inte "riktig" frisbee där det är massa regler och sånt. Bärnnboll har jag aldrig varit speciellt bra på, att skjuta iväg en boll med en "träbit" är inte riktigt min melodi. Jag träffar knappast bollen och jaa... inte så kul! På min gamla skola så fick man kasta bollen med händerna eller något sånt om man ville. Men jag tror inte att man får det på nya skolan. Men jaja. Får la försöka hålla mig kvar i laget som står och ska fånga bollen istället. Det har funkat förut, hehe! SHHHH, det är hemligt! Hoppas man får välja om man vill spela frisbee eller brännboll- då tar jag frisbee (då kan man skylla på vinden om den åker åt fel håll). 
 
Nu ska jag skriva lite till på samhällsuppgiften, sen ska jag göra något som jag glömde precis. Men kommer väl på det snart! Senare kommer ett inlägg av en nyinköpt produkt som jag gillar att använda. Ingen stor sak, men praktisk och jag tänkte berätta om den lite och vad jag tycker om den. Så håll utkik efter det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela