HANNAMARTINA

LYCKLIG

Publicerad 2014-06-12 15:10:51 i ALLMÄNT,

Åh hej på er!!
Jag är så glad och sprallig!! Vi har haft skolavslutning, badat & solat i Hovås (brände mig också) och igår va jag och Madde på utsparksfesten och det var sååååå kul! Vi kom hem tre på natten, så kul va det! Sommarlovet börjar bra!!!! Ändå har jag inte fattat riktigt att det är sommarlov, det känns som att det är helg bara! 
 
Jag tänkte på igår att jag har stora förväntningar på denna sommaren och sommarlovet kanske inte lever upp till mina förväntningar och att det kan göra mig besviken... Men, jag ska göra det jag känner för och ha kul! Jag ska vara mer med vänner denna sommaren och träffa nya människor! Leva livet och jag ser så fram emot det! Jag ska följa med ut med båten också, men inte lika mycket och jag ska såklart prata med mina föräldrar om det, så de förstår att jag vill vara hemma också och vara mer med kompisar! 
 
Just nu är jag i alla fall hemma, jag kom hem från Madde för en och en halv timme sen ungefär. Jag har ätit och kollat klart på filmet Footloose. Inte den från 80-talet, utan den nya. Den var så bra och jag vill verkligen lära mig att dansa jättebra när jag ser den! Jag vill liksom få in mer rytm i min kropp än vad jag har nu! Jag blir sååå taggad på det när jag ser såna här filmer! 
Imorgon är det fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra då, kanske träffar lite kompisar, hoppas det! Olivia är utomlands, hon kommer hem nästa vecka och då måste hon och jag träffas! Sen vill jag träffa Annie också och resten av gänget! 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela