HANNAMARTINA

JAG ÄR TILLBAKAAAAAA!!

Publicerad 2014-06-02 16:16:51 i ALLMÄNT,

Hej på er igen! 
Känns kul att börja blogga igen och jag hoppas att jag kommer få till en bättre blogg nu! Kanske inte sträva efter 5-7 inlägg om dagen, utan lite färre men mer intressanta och roligare! Ska försöka göra dagens outfit, ge tips, berätta drömmar och sånt. Vore det kul?
Det har hänt mycket under tiden jag inte bloggat. Jag har varit i Stockholm och gått på Miley Cyrus konsert där, fikat med vännerna från min gamla klass, jag har fått en iPhone 5s (yey!), Annie har sovit här, haft vattenballongskrig med kusinerna, mamma har köpt en kanin till oss, den är så himla söt!!!!!! Jag har börjat träna bättre, shoppat vääääldigt mycket och haft det bra helt enkelt! 
Jag har blivit bättre på att ta bilder faktiskt så jag låter bilderna tala för sig själva här nedanför! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela