HANNAMARTINA

HOS ANNIE

Publicerad 2014-06-23 20:42:19 i ALLMÄNT,

Jag är hos Annie nu. Vi träffades på stan vid 16 och gick på stan och fikade. Myspys! Nu kom vi hem till henne och ska äta middag om ett tag och sen kolla på film! Jag ska sova här idag. Jag köpte ett par skor på rean idag från H&M, I love them! Lägger ut en bild på dem senare eller imorgon! :) 

Inatt sov Madde oss mig lite spontant. Hon kom till oss direkt efter vi hade kommit hem från båten och vi hade jättekul! Sen avslutades väl inte kvällen på bästa sätt (har inget med Madde att göra). Men jag var ändå gladare än jag brukar vara när jag vaknade så det var ju bra! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela