HANNAMARTINA

HEMMA HOS PAPPA

Publicerad 2014-06-06 20:18:00 i ALLMÄNT,

Hej på er!
Vädret leverar verkligen idag... Ösregn! 
Jag är hos pappa och passar deras hund Pricken. Jag bjöd hit Olivia och hon kunde kommma, vilket var roligt för det är mysigt med lite sällskap. Vi har kollat på film och ätit tacos. Nu ska hon snart gå och jag ska ut med Pricken på den sista lite längre rundan och sen får hon gå ut en sista gången innan jag ska sova. 
 
Jag måste faktiskt erkänna att jag är liiite nervös för att sova ensam.. Jag har inte gjort det förut, jag har alltid varit med en kompis. Men nu är jag helt ensam. Så det känns lite konstigt faktiskt. Men någon gång måste ju vara den första. 
 
Imorgon ska jag på tjejmiddag hos Olivia, det ska bli mysigt att prata med mina goa tjejer. Snart är det sommarlov! Yeeees! På onsdagen ska jag och Madde på utsparksfesten;  ska bli så himla kul!! 
Sen är det en annan sak och det är att jag inte riktigt vet vad jag ska göra nu på dagarna, nu när jag inte behöver plugga. Jag bara sitter i min säng och funderar på vad jag ska göra, sen kollar jag på tv/film/serie. Men nu när sommaren börjar och fler är lediga så kommer det hända massa roliga saker. 
Denna sommaren ska bli så bra! Jag ska ha extra kul, vara med mina vänner, träffa nya människor, göra massa saker, vara ute med båten också; men spendera lite mer tid med vänner och sen vara på pappas land också! Den är mycket som ska hinnas med och förhoppningsvis blir det lika många dagar som man bara sitter hemma och gör ingenting. Visst, det är skönt ibland, men jag vill få ut massor utav denna sommaren! MASSOR! 
 
Jag ska lägga de dagarna under mitt första år på gymnasiet som inte har varit bra bakom mig. Jag vill lägga min energi på saker/personer som tynger ner mig. Jag ska ha kul, vara glad och leva livet! 
Förlåt att inte blev så mycket uppdatering igår, jag glömde heeeelt av bloggen! Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela