HANNAMARTINA

GODMORGON GLAD OCH HÄRLIG DAG

Publicerad 2014-06-16 11:45:33 i ALLMÄNT,

Jag vaknade för ganska längesen men jag har inte kommit än... Det går liksom inte bara, min säng är som skönast på morgonen tycker jag. Dock är jag extremt kissnödig och måste gå upp (bara så ni vet, haha)... 

Jag fick en fin kommentar igår av en tjej som heter My och jag blev jätteglad över den och den gjorde min dag! Hon påminde mig även att jag ska bli bättre med att ha med bilder i mina inlägg. Jag kan erkänna att jag är väldigt dålig på det, men det ska det bli ändring på! :) 

Sen har jag en liten nyhet att berätta som jag ser fram emot såååå mycket! Men det får bli lite senare när allt är klart! Nu måste jag gå på toa (hehe...) och äta för jag har inte ätit ännu och min familj skippar inte måltider. På min mammas sida är alla släktingar matälskare, mat är livet. Om man säger att man är mätt så är man konstig på våra släktkalas, haha! 
Kolla nu va duktig jag är, nu kommer en bild. Hurra för mig!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela