HANNAMARTINA

FINT VÄDER

Publicerad 2014-06-30 19:33:20 i ALLMÄNT,

Idag är det fint väder! Yes, trodde igår att det skulle vara dåligt väder större delen av veckan. Men det blev sol idag! Jag solade på balkongen i några timmar när jag väl kom upp ur sängen.
Vid fyra så mötte jag upp Annie, Olivia och Lisa för en fika på Fröken Olsson. Myspys! 
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kan har lite filmkväll med mig själv? Kanske kollar på en serie istället för film eller så ska jag läsa. Ska upp hyfsat tidigt imorgon eftersom jag ska passa Frida.
Nu ska jag hoppa i myskläder och fixa lite middag/kvällsmat till mig själv. Ska försöka ta mer bilder imorgon och lägga ut så ni kan se min dag i bilder! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela