HANNAMARTINA

ESSIES SOMMARKOLLEKTION

Publicerad 2014-06-04 19:57:05 i

Är det bara jag som tycker att denna kollektionen är mer "höstig" än somrig? Några av färgerna är somriga, men jag tycker att resten av dem är mer åt hösten faktiskt. Eller har jag helt fel? Vad tycker ni? 
Färgerna är superfina och kollektionen får absolut godkänt, men jag skulle nog inte riktigt kalla det för en sommarkollektion. Utan mer som en "blandkollektion" alltså mer hela-året-runt-kollektion faktiskt. Jag älskar Essies nagellack, de är helt underbara! Jag har bara tre och jag vill definitivt ha flera. Men dock så är de ganska dyra, 130 kr. Det är lite mycket för nagellack, men de är ju superbra också. Men pga det så blir det inte så ofta att jag köper dem. Har köpt alla mina på rea. Men jag skulle absolut inte ha något emot att äga denna kollektionen. En superfin kollektion som Essie har gjort innan är deras bröllopskollektion från 2013. Den är sååå himla fin ohc färgerna är underbara och härliga! Ljusa fina färger. Jag har bloggat om dem förut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela