HANNAMARTINA

DET HÄR MED ATT BESTÄLLA ONLINE...

Publicerad 2014-06-08 18:05:02 i ALLMÄNT,

Jaaaaa... ibland blir inte alltid så bra! Jag har aldrig beställt från craycray.se, men alla säger att de är bra och jag har kollat in hemsidan och de har massa bra grejer, men när man ska beställa- allt jag ville beställa var slutsålt. Förutom 2 saker. Gud vill inte att jag ska shoppa mer- det är hans tecken..! ÅH
Då får jag la vänta då då! 
 
Jag ska lite smått börja göra i ordning inför skolan imorgon, sista "vanliga" dagen. Sen på tisdagmorgon, så går jag ut ettan! Så snabbt tiden har gått! Den har bara flugit förbi! Och sen till hösten börjar såklart tvåan och vi får börja med vårt individuella val (jag valde naturkunskap 2, alltid bra att ha) och även börja med våran inriktning (beteende). Det ska bli jättekul! Vi ska ha psykologi, sociologi, kommunikation osv. KUL! 
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på efter själva skolavslutning, men något får vi ju ändå hitta på! Sen på onsdagen ska ju jag och Madde på utsparksfesten! :) YEY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela