HANNAMARTINA

DEPEND ROUGH SWEET

Publicerad 2014-06-05 10:13:45 i

Depends nya kollektion, rough sweet. Jag tycker den är jättefin verkligen! Jag fick ett av dessa lack igår av mamma och det är det mörkblåa. Alltså det näst sista på andra raden. Det är jättefint och är precis lika bra som Isadoras Sugar Crush nagellack. Fast billigare! Hur bra är inte det?! Dessa kostar ca 40 kr och Isadoras kostar ca 70 kr, så 30 kr skillnad är ju inte så dumt! Jag rekommenderar verkligen dessa, om man vill ha ett billigare alternativ, för de är lika bra tycker jag! Jag ska definitivt köpa på mig fler. Jag gillar den gula, ljusrosa... NEJ JAG GILLAR ALLIHOP LIKA MYCKET! Målet får bli att köpa allihopa! Åh materiellycka!!!!!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela