HANNAMARTINA

ÅH NAGLAR ALLTSÅ

Publicerad 2014-06-15 13:03:25 i ALLMÄNT,

Flera av mina naglar har gått av och jag är bara så törr på dem just nu. De flesta gick av igår och innan dess var alla ganska fina och jag målade om dem flera gånger för det är så kul, tycker jag! Men nu vill jag inte måla dem för det blir inte fint när alla är olika långa, och då är de bara fula och ÅHHHH! (i-lands problem...) 
Så fort alla börjar bli lika långa så går någon sönder/av. Usch, så trött på dem! 
Aja, slut pratat om mina naglar. 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har fortfarande inte fattat att det är sommarlov, tror att det är helg fortfarande och att jag ska till skolan imorgon. Men jag vill liksom göra saker nu, nu är jag bara hemma och jag vill hitta på massa roliga saker nu när det är sommarlov och inte bara sitta hemma. För jag vill komma ihåg den här sommaren, det ska hända massa roliga saker och jag ska ha extra kul! 
Känns som att sommaren inte kommer nå upp till mina (lite för höga) förväntningar. Har skrivit om detta förut. Men jag är lite orolig för det. Men jag får helt enkelt släppa dessa tankar och bara göra det jag känner för och även vara lite spontan och göra saker jag inte har gjort förut! :D
 

Kommentarer

Postat av: my lövgren

Publicerad 2014-06-15 15:32:36

hey girl! jag gillar din stil för du skriver verkligen ut dina känslor, om såna här saker i vardagen (t.ex naglarna ) som vi känner igen oss i! Men glöm inte att ta med bilder nu o då:) det kan va en inspirerande bild från tumblr elr weheartit som passar till texten/veckan. det kan till o med vara en tre månader gammal selfie, bara vi läsare får en bild så kvittar det vilken du kan ju även ha med gifs :) lycka till med bloggandet tjejen, kramm pårej!

Svar: Hej! Åh tack så mycket, va glad jag blir! Absolut, ska bli bättre med bilderna, lovar!!! Tack så jättemycket för din fina kommentar! Kram :)
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela