HANNAMARTINA

30 DAY ABS CHALLENGE

Publicerad 2014-06-02 17:24:00 i INSPIRATION, TRÄNING & HÄLSA,

Jag hittade en annan 30 day challenge. Som ni kanske vet så gjorde jag 30 day squat challenge för ganska längesen och nu tänkte jag då testa denna! Jag börjar idag, så jag kommer säkert blogga lite om hur det går för mig, eller vad man ska säga! 
Jag ska träna mer nu, så jag kommer igång ordentligt, få upp konditionen, få lite muskler, bli mer fit helt enkelt. Min kropp ska se stark och hälsosam ut och även vara det också- inte bara se ut som att den är det. Så jag ska dra ner lite på socker intaget, för min hälsas skull och min tänder. För jag äter och dricker ganska mycket sött. Så det ska bli kul! Och anledningen till varför jag gör den nu är för att det blir lite svårt att göra det när vi är ut med båten till exempel. Då kan man liksom inte bara lägga sig på bryggan och köra situps... Eller kan, kan man väl, men jag vill inte göra det. Men jag funderar på att ta med mig träningskläder och gå ut och springa när vi ligger vid någon springvänlig ö, så det ska jag försöka göra. Ska träna up mig lite inför det här hemma innan. 
För er som vill ta del av denna challenge, så lägger jag upp den här nedanför :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela