HANNAMARTINA

VÄRMEBÖLJA

Publicerad 2014-07-24 19:26:40 i ALLMÄNT,

Ja det är var det är! 
Så varmt! Det är faktiskt klass 2 varning på vädersidorna. Och det har inte varit klass 2 varningen sen mannaminne.... Så värmebölja är precis vad det är. Men man ska inte klaga! För att:
1. Man behöver inte spendera pengar på en utlandsresa.
2. Man blir brun som en pepparkaka efter bara några få timmar i solen.
3. Kvällarna efter dessa varma dagar blir helt fantastiska.
4. Havet blir varmare. Just nu är det 21 grader i vattnet. 21 grader är banne mig inte dåligt när man bor i Sverige. När vi va på Rhodos förra hösten så var det 26-27 grader i vattnet. Det är inte så mycket kallare här nu! 

Dock verkar det som att det ska regna i helgen men det är väl bara bra nu när det har varit så torrt så länge. Förhoppningsvis blir det lika varmt efter helgen igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela