HANNAMARTINA

VÅGOR VAR DET HÄR!!

Publicerad 2014-07-15 14:00:29 i ALLMÄNT,

Vi har precis passerat Skärhamn tror jag. Vi har åkt båt i ganska många timmar nu, så är lite less på att bara sitta still. Sen kan jag inte göra så mycket för att då blir jag sjösjuk. Jag vet inte riktigt vart vi ska lägga oss inatt, men jag tror vi ska ligga i naturhamn. Det är ganska mysigt. Man är ifred och kan bara ta det lugnt. Jag tog med mig en del spel ut med båten så vi kanske ska spela lite ikväll, hoppas jag. 
Jag packade med mig ganska mycket grejer men vi har skaffat lite bättre förvaring nu till hyllorna i ruffen så allt fick plats! Nu måste jag gå ut och sätta mig för nu kommer det en hel del sjö. Och jag vill inte bli sjösjuk. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela