HANNAMARTINA

TRÖTT OCH STEL

Publicerad 2014-07-11 10:04:23 i ALLMÄNT,

Godmorgon! 
Jag vaknade för en liten stund sedan, ligger fortfarande i sängen. Jag har sovit gott inatt, men sovit konstigt för jag är helt stel i kroppen och på vissa ställen gör det lite ont. Så det är ju inte så mysigt direkt... 
I alla fall, igår va en rolig och härlig dag! Hur varmt som helst, som det har varit de senaste dagarna. 
Efter frukost så åkte vi bil mot Smögen för att hämta Dan och Malins båt som hade varit på lagning. Mamma körde hem bilen igen och jag, Johan, Frida och Olivia åkte hem med båten, vi körde jättefort hela vägen hem och det var så kul! Älskar att åka fort med båten! När vi kom fram så badade jag och Olivia från båten och sen gick vi upp mot huset för att hämta hennes grejer. Vi fick "bryta oss in" genom ett fönster för mamma hade nyckeln och hon hade inte kommit. Sedan tog Olivia bussen hem mot Göteborg och vi packade badväskorna och tog båten till en ö med Johans syster + hennes familj och badade. Mysigt! 
När vi kom tillbaka så gick jag in på Klädkompaniet och tittade för Annsofie (Johans syster) sa att de hade massa rea och en del fina grejer. Jag köpte 2 långkjolar för 100 kr, en svart och en grå. Men när jag kom hem och provade dem så satt de inte alls bra på, så jag ska nog lämna tillbaka dem idag :(
NU ÄR DET DAGS FÖR FRUKOST!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela