HANNAMARTINA

THE VIEW

Publicerad 2014-07-12 10:00:50 i ALLMÄNT,

Godmorgon allesammans!
Jag har varit vaken i kanske lite mer än en timme. Kollat på Youtube-klipp som jag älskar att göra! :)
Idag är det lite "svalare" ute. Det är 22 grader istället för mellan 28-30 grader, vilket är ganska skönt tycker jag. Värmen gör en väldigt seg och jag får lätt ont i huvudet. Idag ska vi åka hem från Lysekil. Vi ska hem, packa om och ut med båten, hehe. 
Igår åkte vi ut till Brannskär (tror det hette så/stavas så haha). Det är en jättefin liten ö där det låg en del båtar. Johans syster Annsofie + familj hade åkt tid och även en annan familj som vi känner. Vi badade i princip hela dagen, jag och mina kusiner. Jag vet att de inte är mina biologiska kusiner men de är mina kusiner. Det var varmt så var bara att bada. Så skönt i vattnet, det var varmt men svalkande. Vi hoppade från båtarna, simmade och åkte runt i deras gummibåt. Sen på kvällen så grillade vi och det var mysigt, vi satt ihopklämda i deras båt och åt massa mat. Man äter dubbelt så mycket mat när man är ute med båten för man håller igång så mycket och blir hur hungrig som helst när man ska äta! 
På tal om mat så luktar det jättegott från köket nu, mums!! 
Jag ligger fortfarande i sängen och kollar på den fina utsikten från sovrummet. 
PS. Jag har någon bild från ön igår som jag kan visa senare. Tog inte så mycket bilder för jag hade lagt undan min telefon. Stora framsteg för Martina ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela