HANNAMARTINA

STÄDAT

Publicerad 2014-07-04 15:41:42 i ALLMÄNT,

Hej på er!
Jag har precis städat klart lägenheten! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Mamma och Frida är iväg och har lämnat våran kanin till en gård där han ska vara medans vi är ute med båten eftersom han inte kan vara själv så länge. 
Det kanske blir filmkväll med Olivia, Lisa och Isabella idag. Vet inte riktigt, allt går väl inte som planerat men det löser väl sig på något sätt. 
Helgens planer är väl inget speciellt. Kanske ska fika med Olivia, Isabella och Filippa på söndag, packa inför Lysekil, kolla klart på The Carrie Diaries och bara ta det lugnt! Ska förmodligen till pappas land nästa helg. För vi är i Lysekil hela näsa vecka och pappa kan ju bara hämta upp mig i Lysekil för hans land ligger kanske 20-30 minuter därifrån! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela