HANNAMARTINA

SOVIT

Publicerad 2014-07-29 18:42:25 i ALLMÄNT,

Vi åker och åker och åker men kommer aldrig fram... Haha.
Jag har sovit större delen av tiden, lyssnat på musik och kollat på utsikten. Nu drog Johan på, det skumpar och jag håller på att ramla av för jag ligger där bak. Bara att skriva detta tog typ 10 minuter för jag missar den rätta bokstaven hela tiden, haha! 
Anledningen till att jag har sovit är för att jag hade tagit åksjuketablett, för den blåser idag och går mer sjö och då blir jag sjösjuk... Den gör mig i alla fall väldigt trött. Kommer säkert inte somna inatt bara för det.. 
Åh nu är vi visst framme! Måste gå, jag ska hjälpa till att lägga till med båten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela