HANNAMARTINA

SÖNDAG

Publicerad 2014-07-27 11:23:43 i ALLMÄNT,

Åh, sov ganska gott inatt! Jag fick sova inne i hytten med Frida och mamma och Johan sov därute. Jag sov väl inte lika bra vanligt men bättre än där bak i alla fall. 
Det regnade massor igår och åskade. Sen så regnade det lite tidigt imorse också. 
Idag ska vi åka från Smögen, vi skulle gjort det sent igår men då startade inte mina kusiners båt, så då fick vi vänta tills idag då en mekaniker hade lagat den. 
Vi ska nog åka till Lysekil och hälsa på några vänner till oss. Alltså dem som vi lånade huset av. Vet dock inte när vi ska åka..
 
Det var faktiskt skönt att det regnade igår på eftermiddagen/kvällen för det blev lite svalare. Inte för att man ska klaga på värmen, för det är inte ofta det är så här varmt i Sverige! 
Nu ska jag klä på mig, fixa i ordning bland mina kläder för det blir alltid stökigt på hyllan så fort man grejar där. 
Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela