HANNAMARTINA

SOLEN KOM TILLBAKA

Publicerad 2014-07-01 14:58:09 i ALLMÄNT,

Jag har lagt mat och sen gick vi ut med Karlsson. Gå ut med henne i vagnen och en hund som ska gå åt alla håll förutom det hållet vi går åt är fan inte lätt ska jag säga er! Men det gick tillslut. Nu sitter vi på balkongen och äter glass. Solen var framme i någon minut och nu är det massa moln och det ser ut som det ska börja regna snart. Men vi sitter här tills det börjar i så fall. Mamma borde vara hemma vid halv fem någon gång tror jag! Förmodligen blir det en kvällsfika med några tjejer från gamla klassen idag. Vi var och fikade igår men då var inte hela gänget med och idag är det Filippa som inte är med, men resten är det. Vi får se hur det blir! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela