HANNAMARTINA

SKON SPRACK...

Publicerad 2014-07-06 16:36:26 i ALLMÄNT,

Det är himla kvavt ute idag, höll på att svettas ihjäl... 
Jag åkte in till stan vid halv 12 för jag skulle träffas och fika med några kompisar. Jag mötte upp Filippa och när vi var på väg till fiket för att vänta på de andra som blev lite sena så gick bandet av på min sko :( Mina nya skor! 
Så vi fick gå in på H&M och köpa ett par skor. Jag köpte ett par marinblåa sneakers typ för 99kr, så det var ju bra. Men är jättebesviken över att mina skor gick sönder och jag hittar inte kvittot, jag vet att jag sparade det, för man kan lämna tillbaks dem om de går sönder eller något liknande och få pengarna tillbaka eller få ett par nya. Men nu hittar jag det inte :( ÅH! 
Jag får la se hur det blir då. Vet i alla fall att mamma och Johan inte kommer bli så glada för att jag inte hittar kvittot. Men vad ska jag göra? Jag hittar det verkligen inte... 
 
Nu byter vi ämne för detta är deprimerande... 
Olivia kommer hit senare ikväll men sin packning och så sover hon över här i och med att vi åker imorgon, ganska tidigt. Så slipper hon liksom gå upp ännu tidigare för att åka till mig. Det ska bli mysigt att åka till Lysekil och bara ta det lugnt, gå omkring och ha picknik i bergen och kanske bada! Det ska vara ganska varmt nu så då kan man ju passa på att bada :) Nu måste jag få i mig något mer att äta för jag är hungrig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela