HANNAMARTINA

REGNBÅGAR OCH GODNATTPUSS

Publicerad 2014-07-14 23:18:19 i ALLMÄNT,

Kolla vilka otroligt fina regnbågar det var på himlen den gråa eftermiddag! Vi har precis ätit kvällsmat i lugn och ro och nu har jag krupit ner i min säng och ska sova för vi ska upp ganska tidigt imorgon. För att vi ska ut med båten och vi vill komma iväg i tid pga att vi ska åka uppåt och ganska långt! Just nu är det nämligen finare väder i norr och för att Johans två systrar + deras familjer är där med sina båtar och vi ska liksom hänga med dem denna båtsemester. Annsofie m.fl ska dock hem på torsdag eller fredag för de ska till Gotland men de kommer ut med båten sen igen! Nej nu ska jag sova och drömma sött! Jag kommer att blogga imorgon igen för att jag har blivit så duktig på att blogga som ni kanske märker! :)
Godnattkyss till er allihopa! Sov gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela