HANNAMARTINA

PRESENT

Publicerad 2014-07-27 16:30:34 i ALLMÄNT,

Snart fyller Olivia år. Jag tänkte köpa en present till henne imorgon, om jag hittar någon då. Vet inte riktigt vad jag ska köpa bara... Men jag har några idéer. 
Det är lite synd att vi inte är hemma på hennes födelsedag, vi är nog hemma efter. Men vi ska fira henne senare för alla är inte hemma just nu. 

Nu har vi kommit fram till en hamn som tillhör Lysekil, kan man säga. Vi ska väl gå och bada snart. Men jag har ingen lust att gå till badplatsen. Jag vill bada från båten, det är roligare. Men vi har lagt oss på ett sätt så man inte kan bada från badbryggan på båten. Och det finns ingen stege på bryggan. Irriterande. 
Jaja, nu kommer mamma och Johan tillbaka med Karlsson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela