HANNAMARTINA

MEGA STORA FÖTTER, KALL VIND OCH BÖCKER

Publicerad 2014-07-16 20:34:33 i ALLMÄNT,

Hejsan! 
Jag har inte varit speciellt duktig när det gäller uppdateringen idag. Men efter frukosten så gick vi till stranden och var där hela förmiddagen och nästan hela eftermiddagen. Det var soligt idag, lite moln men inget regn! :) 
Fast vinden är väldigt kall... 
Men idag har vi badat och solat i alla fall. Annsofie m.fl har kommit hit till Ellös också. 
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Ska nog läsa en bok? Jag har tre böcker med mig och sen fick jag tre nya böcker av mamma igår. Det är en triologi, en sommartriologi. Sommarböcker! De är skrivna av Jenny Han. Första heter: Sommaren jag blev vacker. Andra heter: Ingen sommar utan dig. Och tredje heter: Sommar för evigt. Hoppas att de är bra. Sen har jag med mig Expert på att rodna av Katarina Vin Bredow, The Fault in our stars av John Green (har redan läst den på svenska men vill läsa den på engelska också) och sen den tredje boken som jag har med mig heter Midsommarvals av Viveca Lärn. Det är första boken i en serie av 6 böcker tror jag. Den svenska serien Saltön är baserad på dessa böcker och jag tycker jättemycket om det serien för att den är så mysig. 
Här kommer tre bilder från idag :) 
Man får så stora fötter av crocs. De är inte de finaste skorna men så sköna och perfekta för båtsemester! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela