HANNAMARTINA

MAN MÅSTE HA TRÅKIGT FÖR ATT VETA NÄR NÅGOT ÄR ROLIGT

Publicerad 2014-07-05 18:03:40 i ALLMÄNT,

Ja, det är väl sant, men just nu vill jag inte ha tråkigt. Johan bad mig att cykla ner och köpa bubbelvatten för det var extrapris på det men mamma sa att man behöver medlemskortet då och man ska göra på ett visst sätt och jag orkar verkligen inte hålla på med det! Men jag måste åka ner nu för jag råkade lova att jag skulle göra fast jag inte har någon lust... hoppsan. 
Mammas kompis är här med hennes son. Johan har cyklat över till en kompis för att kolla på VM med honom. Jag sitter i mitt rum och gör ingenting. Jag packade inför Lysekil för jag hade inget annat att göra.. 
ÅH JAG HAR SÅ TRÅKIGT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela