HANNAMARTINA

IDAG ÄR DET I ALLA FALL SÖNDAG

Publicerad 2014-07-13 11:52:35 i ALLMÄNT,

Nu är det söndag, jag har trott att edt har varit söndag sedan i fredags.. Vet inte riktigt varför. 
VI kom hem igår som sagt, vi åt thaimat och sen kollade jag faktiskt på Ronny & Ragge, haha! 
Nu så ska jag och Johan in till stan för att byta mina nya skor som gick sönder. Sen ska jag möta upp Annie, så jag hinner träffa henne lite innan vi åker ut med båten och jag tror Olivia kommer senare, vet inte om de kommer samtidigt. Men jag ska träffa båda två i alla fall! Vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela