HANNAMARTINA

EFTER REGN KOMMER SOL?

Publicerad 2014-07-15 14:44:49 i ALLMÄNT,

Nu har det precis börjat spöregn här. Så naturhamn kommer det antagligen inte bli. Det ska regna hela eftermiddagen och större delen av kvällen och sen ska det bli bättre väder imorgon. Molnigt men ändå soligt och varmare. Jag är vädergurun i våran båt. Jag vet allt som har med vädret att göra, haha!
Frida har precis vaknat efter att ha sovit i timmar. Det är lite strul med vart vi ska ligga för vi får gå över öppet hav och det finns inte så mycket platser för att folk vet att det ska bli oväder och vi tänkte inte så mycket på det. Det jobbiga med att gå över öppet hav är att det blåser så mycket och går jättemycket vågor... Men vi får se hur det blir. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela