HANNAMARTINA

DÅLIG DAG

Publicerad 2014-07-27 19:30:39 i ALLMÄNT,

Idag har jag en dålig dag.. Är på dåligt humör.
Just nu sitter vi i båten och mamma ska börja laga mat. 
Jag kommer inte blogga mer efter detta inlägget för jag har inget att skriva om. 
Imorgon ska vi in till Lysekil som sagt, då ska vi även träffa några kompisar till familjen. Förhoppningvis kommer jag på lite grejer att blogga om imorgon. Men just nu är inte inspirationen på topp. Längtar mest hem, så jag kan börja göra saker som jag har tänkt på nu. 
Jag är väldigt motiverad just nu och jag vill komma hem så snabbt som möjligt och göra allt jag är motiverad till att göra. För min motivation är lite som PMS, det går upp och ner hela tiden, precis som mitt humör. Och jag vill inte att den ska vara borta när jag väl kommer hem... 
Ha en fin kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela