HANNAMARTINA

BARNVAKT IDAG IGEN

Publicerad 2014-07-03 11:53:57 i ALLMÄNT,

Godmorgon på er! Eller ja, god förmiddag kanske man ska säga vid det här laget... hehe
Min lillasyster sitter i min säng och kollar på Trassel och skrattar. Vi ska snart fika lite för att sen gå ut till lekplatsen. 
Jag har inte kommit ur pyjamasen ännu, men är inte så bråttom tycker jag ;) Senare idag ska jag visa upp mina skor som jag och Johan var och köpte igår innan jag gjorde syntestet. Det gick bra förresten, inget synfel eller så.
 
Nästa vecka åker vi till Lysekil för att passa Dan och Malins hus för de åker bort och Olivia ska följa med! :D 
Hon kan vara där måndag-torsdag så har jag lite sällskap. Sen kanske jag kan kolla med pappa om de ska vara på sitt land nästa helg, så kan ju de hämta upp mig i Lysekil så kan jag umgås lite med dem för nu var det ganska längesen vi sågs, så det kunde vara kul! 
Frida tjatar en massa om fika nu, så jag måste hämta det! Hörs senare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela