HANNAMARTINA

BARNFILM OCH GÅRDAGENS KONTAKT MED SOFIA

Publicerad 2014-07-17 10:12:46 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Idag väckte min kära lillasyster mig kl 8. Jättekul. Nu har vi legat i hytten och kollat på barnfilmer. Så är det när man åker båt. Lillasysterns ord, våran lag. Hehe....
Igår så snappade jag med Sofia. Det var roligt att prata med henne igen. Hon har varit bortrest sen mitten av juni ungefär och hon kommer hem om 2 dagar och då är jag inte hemma.. Så är det alltid. Någon kommer hem och så åker någon iväg. 
Idag så ska vi åka iväg till något annat ställe. Vi hörs senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela