HANNAMARTINA

ALLMÄNT BABBEL

Publicerad 2014-07-24 15:30:49 i ALLMÄNT,

Tänkte skriva detta inlägg i punktform. Skriva om olika saker, uppdelat och bra!
1. Jag har köpt/fått lite grejer nu när vi är ute med båten. Jag fick ett nagellack och en läpprodukt av mamma för några dagar sen. Sen köpte jag lösnaglar på rea som jag använder nu när jag väntar på att mina naglar ska växa ut. Sen idag, så fick jag nya träningskläder av mamma som hon hittade på rean. De är från märket Casall. Jag ska lägga upp bilder på allt! Antingen när vi kommer hem eller om jag hittar någon bra plats att fota dem nu när vi är ute med båten! 

2. Jag är så himla kissnödig! Jag måste gå på toa snart!!! Haha, jag dricker massa vatten hela tiden för att det är 33 grader och strålande sol ute! 

3. Jag saknar mina kära vänner! Jag har haft lite kontakt med Annie och Erica. Sen har jag haft lite mer kontakt med Madde, Sofia och Olivia. Saknar dem och alla mina andra vänner och ska träffa dem massor när vi kommer hem! Sen saknar jag även min härliga säng som ni kanske har märkt i ett av mina tidigare inlägg från idag ;) 

4. Imorgon så fyller min gulliga lillebror 2 år! Gud vad tiden går fort! Men ändå känns det som han ska fylla 3 eller 4 år! 
Sen fyller mitt marsvin 10 år. Tyvärr dog han får 3 år sedan. Men han var världens finaste marsvin! 

5. Jag vill bli mer brun! Okej jag är liiiite brun. Det är det enda jag kan säga. Mamma säger att jag är jättebrun. Men det tycker inte jag! Inte tillräckligt i alla fall!! Mer ska det bli! Men just nu är jag jättetrött och solen är skitstark så jag ligger inne i hytten. 

Det var en del av vad jag hade att säga. Hejdå!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela