HANNAMARTINA

26 JULI

Publicerad 2014-07-26 10:00:32 i ALLMÄNT,

Så meningsfull rubrik. Men så är det ibland!
Godmorgon på er! Hade väldigt dålig mottagning på telefonen idag och sen låg jag i vattnet i princip hela dagen för att det är så himla varmt. Så därför har jag inte bloggat. Men nu är jag tillbaks! Inatt hat vi legat i Smögen. Idag vet jag inte riktigt vart vi ska åka. Men det får vi la se. Antagligen så ska vi till någon naturhamn..
Jag kom på att jag berättade om en sak som jag och Madde ska göra. Eller jag berättade det inte men jag sa att jag skulle berätta det, men såklart glömde jag det. Men nu kommer det ett inlägg om det senare! 
Hoppas alla har en fin morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela