HANNAMARTINA

MINI BREAK

Publicerad 2014-01-08 21:27:15 i ALLMÄNT,

Hej på er! Hoppas 2014 började bra och fortsätter så för alla. 
 
Jag har inte bloggat sedan nyår... Ledsen för det. Men vi åkte ju till Branäs och jag hade ingen tanke på att blogga. Sen fick jag magsjuka efter första dagen. Toppen, verkligen! Usch, man glömmer hur hemskt det är. Sen fick jag så ont i magen- antagligen för att första gången jag spydde så tömdes hela jag så snabbt och vi hade ätit några timmar innan så det hade väl inte hunnit smälta. Så jag hade så fruktansvärt ont, så jag satt bara på golvet i badrummet sent på kvällen och bara viskade nej hela tiden för det gjorde så ont. Obeskrivlig smärta och jag hade så ont i 30-45 minuter och sen spydde jag igen och då gick det över. 
Så spydde jag flera gånger hela natten. Nej usch det var hemskt, alla krafter försvann, jag skakade hela tiden, orkade knappt lyfta vattenglaset, jag var hungrig, hade ont i magen och hade feber. 
När jag blir hungrig och det tar ett tag innan jag äter så får jag ont i huvudet (jag har migrän) så jag hade ont i huvudet vilket var jobbigt också. Vi åkte hem en dag tidigare för att alla inte skulle bli smittade för jag hade redan smittat min kusin. Men jag blev frisk, vilket var så skönt! För när man är jätte sjuk så glömmer man hur man mådde när man var frisk. Så man kommer inte ihåg känslan. Så det var så skönt att bli frisk och precis lagom till när skolan började.
 
På tal om det, så var första dagen lyckad. Det var roligt att träffa alla igen och vi hade jättekul! 
Idag var jag ledig. Jag skulle ha träffat Olivia, men hon hade blivit sjuk så det var synd! Men jag har bara tagit det lugnt, Inte gjort något speciellt. 
Men imorgon är det skola igen. Börjar halv 10. Det är rätt skönt! Men det är så olika när vi börjar. Och det är lite jobbigt för man får aldrig någon rutin. Det hade varit enklare om vi hade börjat samma tid varje dag- då hade det varit enklare att gå upp på morgonen. För det blev så konstigt när man måste gå upp sex en dag och sen gå upp åtta en dag. Men det kan ju inte jag bestämma, så man får ju göra det bästa av situationen. Nu är jag trött och jag ska packa inför imorgon och sen sova. 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela