HANNAMARTINA

GODMORGON PÅ ER!

Publicerad 2014-01-11 11:37:00 i ALLMÄNT,

Eller ja, kanske god förmiddag :)
Idag sov jag rätt länge, eller jag låg i alla fall kvar i sängen rätt länge. 
Idag ska jag städa i mitt rum och plugga. Det var meningen att Olivia skulle komma ikväll och sova över, men hon mådde inte bra så det blev inställt. 
Så den här dagen kommer bestå av städning i mitt rum (det ligger kläder precis överallt, INTE BRA) och sen att plugga. Det är ändå ett tag kvar tills det ska vara färdigt, men det är lika bra att göra klart det nu så slipper jag göra det sen. Och ikväll får jag väl kolla på Grey's Anatomy. Ska börja kolla på sjätte säsongen nu! 
 
Igår fick jag ett nagelset av mamma som jag tänkte visa sen! Det innehöll ett nagellack, glitter och ett speciellt topplack som ger en cool effekt. Men det får ni se senare. 
Målade även om naglarna igår. Hade en chockrosa färg innan och nu är de ljusblåa. Får ta kort på det också! Mina naglar har blivit längre nu. Förutom en pekfingret och tummen på väntra handen som är lite kortare än de andra. Men de växer ikapp snart! Nu måste jag börja städa så jag hinner med allt jag vill få klart idag! Men jag kommer uppdatera under dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela