HANNAMARTINA

CIATÉ

Publicerad 2014-01-11 14:00:16 i ALLMÄNT,





Jag nämnde ju för att att jag hade fått en nagelset igår. Och det är det här nagellackssetet från Ciaté. Det är jättefina färger! Och grejen med detta är att om man (som jag visar på de två nedersta bilderna, fast med förpackningen) vinklar nagellacket i ljus så lyser det! Det ska bli kul att testa. Det är det man använder det lilla topplacket till. Det är det som gör att det lyser. Ska testa det någon dag och skriva en recension om det här på bloggen! 

Nu har jag i alla fall städat klart, det tog inte så lång tid och jag plugga snart, så får jag se hur mycket jag hinner med! Vill inte plugga för länge nämligen! Men först måste jag ut med Karlsson! Vi hörs senare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela