HANNAMARTINA

BONJOUR!

Publicerad 2014-01-22 19:21:30 i ALLMÄNT,

Nu sitter jag och pluggar franska! Sen ska jag kanske plugga lite matte. 
Dagen har vari jättebra och väldigt avslappnad. Pluggade imorse som jag skrev och sen åkte jag in till stan för att möta upp Olivia så åkte vi till min skola för att hämta påsen med grejer som hon skulle få (jag hade glömt den där, hehe..) Sen åkte vi till Haga och åt/fikade rätt länge. Sen påväg till hållplatsen så träffade vi Filippa från våran gamla klass det var kul! Sen åkte vi hem. Vi hade det väldigt mysigt. Jag träffar Olivia ganska ofta nu faktiskt! Jag tycker det är så bra att vi håller kontakten- det har ju varit en självklarhet sen vi slutade 9an, men det är ju ändå lätt att man tappar kontakten. Men det har vi inte gjort! Men jag känner jag måste träffa Annie lite mer. Vi ses ju, men inte så ofta. Jag får bjuda in mig själv, haha! 
 
Nu måste jag fortsätta plugga för vid nio ska jag kolla på Mia på Grötö, det är ny säsong. Jag älskar att kolla på det för det är inspelat på sommaren och man blir full av sommarkänslor och längtar till sommaren och jag gillar Mia Skäringen. Så jag måste hinna plugga innan det. Men jag har lärt mig alla franska glosorna nu ordentligt till förhöret imorgon. Sen ska jag göra lite historia tror jag eller matten. På de två kan jag göra imorgon. Men det underlättar ju lite om jag gör en av dem nu. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela