HANNAMARTINA

25 FRÅGOR

Publicerad 2014-01-22 20:38:00 i FRÅGOR,

Jag tänkte svara på 25 stycken frågor som jag hittade- bara för att jag har lite tråkigt! 

1.Har du några husdjur?

- Ja, det har jag. 1 hund och 2 fåglar. Hade ett marsvin också, men han dog för ca 3 år sen :(

2. Namnge 3 saker som är fysikskt nära. 

- Vänner, familj och min IPhone haha!

3.Hur är vädret just nu?

- Iskallt, blåser och det är snö ute. 

4. Har du körkort? I såfall, har du någonsin krockat?

- Jag har inte körkort och jag har inte krockat. 

5.Vilken tid vaknade du denna morgonen? 

- Vid 8 men jag låg kvar i en timme eftersom jag var ledig idag. Ville gå upp i tid, men jag låg kvar. 

6. När var senaste gången du duschade? 

- För en stund sen.

7. Vad var den senaste filmen du såg? 

- Win a date med Tad Hamilton (Josh Duhamel är med i den och han är så snygg!)

8. Vad står det i ditt senste sms? 

- "Hej fina Martina!! Så kul att höra från dig, ses gärna på en fika, slutat v.8, sen är jag inte i Gbg så ofta!! Kram Jenny"

9. Vilken ringsignal har du? 

- Den vanliga. Marimba. 

10. Har du någonsin varit i ett annat land? 

- Ja, flera gånger.

11.Gillar du sushi?

- Blä, gillar inte fisk och absolut inte råfisk eller sjögräs och sånt usch! 

12. Var köper du din mat? 

- Mamma handlar mest på Coop eller Ica. När jag kommer mat själv så kan det var på Coop, Burger King/Mc Donalds, Slimfood (älskar Slimfood!!!!!!!) eller på någon pizzeria haha! 

13. Har du någonsin tagit medicin för att kunna somna? 

- Nej, det har jag inte. Inte sömntabletter. Men om jag har migrän tar jag tablett som lugnar det en aning och så sover jag för att det ska gå bort. 

14. Hur många syskon har du? 

- Jag har två småsyskon. En lillasyster, vi har samma mamma, och en lillebror, vi har samma pappa. 

15.Har du en stationär dator eller en laptop? 

- Jag har en laptop. 

16. Hur gammal blir du nästa gång du fyller år? 

- Jag fyller 17 i september. 

17. Använder du linser eller glasögon? 

- Inget utav det! 

18. Färgar du håret? 

- Jag slingar håret ibland. 

19. Berätta om något du ska göra idag.

- Jag har pluggat, träffat Olivia, duschat och nu ska jag kolla på tv och sen sova :)

20. När var senaste gången du grät? 

- Oj, jag kommer inte ihåg riktigt. Det var ett tag sen tror jag. 

21. vad är din perfekta pizza topping? 

- Såsen är ju det bästa haha! Nej men jag ligger enkel pizza, typ tomat, ost och så sås såklart! 

22. Vad föredrar du: Hamburgare eller cheeseburgare? 

- Hamburgare, men cheeseburgare är också gott! 

23. Har du någonsin dygnat? 

- Ja, fast bara en gång tror jag. Men det var längesen. 

24. Vad är din ögonfärg?

- Blå (lite blågrå typ). 

25. Kan du känna skillnaden mella pepsi och cola?

- Ja, det klart jag gör! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela