HANNAMARTINA

SPORTLOV

Publicerad 2014-02-11 20:44:16 i ALLMÄNT,

Hej på er!
 
Jag är så fruktansvärd på att blogga just nu- jag säger det flera gånger och som ni märker så är det ju så också. Men jag kommer bort och jag gör en massa annat. Jag får sätta upp kom ihåg lappar och hitta lite inspiration. De senaste dagarna har vi shoppat ganska mycket. Väldigt kul! Så jag har lite nya grejer i min garderob och bland mina saker. Jag kommer att försöka lägga upp bilder på det unde dagen imorgon om jag hinner. För imorgon så kommer det bli rätt mycket plugg för mig. Först på morgonen ska jag in till stan för att möta upp Sofia och Frida för att plugga på Condeco. Vi ska göra klart ett grupparbete. Sen när jag kommer hem så ska jag göra historia för vi har prov nästa vecka. Så det blir en riktig pluggdag. 
Sen från torsdag till fredag ska vi vara i Danmark. Vi tar båten dit på torsdagmorgon och kommer hem seeent på fredag kväll. Så jag kan ju plugga lite historia på båten kanske? Kanske spela lite på maskinerna? Jag vann 800kr en gång när jag åkte med Danmarksbåten! Så det var ju himla kul! Så min alla hjärtans dag kommer att spenderas i Danmark och på båten på väg hem. 
Just nu sitter jag i min säng och ska kolla lite på datorn. 
Inatt så sov Olivia hos mig, det var väldigt mysigt! Det var jätte längesen hon sov hos mig. 
Men nu ska jag göra lite annat, och jag lovar att jag ska blogga så mycket jag hinner imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela