HANNAMARTINA

MÅNDAG...

Publicerad 2014-02-24 17:48:24 i ALLMÄNT,

Mamma och Frida bakar pizza! Åhhhh va gott! Jag sitter och pluggar franska och matte. 
Idag var mamma, Frida och Johan på Ullared UTAN mig!! Fy skäms! Men de köpte med lite grejer till mig som ni kan se här nere. Och snart ska jag och mamma dit själva så då kan jag shoppa loss, haha! 
Nu måste jag verkligen fortsätta plugga! Skriver senare! 






Tröja med Katy Perry på- jättemjuk! Den kan man ha till shorts, hög kjol, jeans eller bara mysa i // strumpbyxor, svarta och mörkblåa // strumpor, alltid bra att ha! Låga är bra nu till våren/sommaren // hårband, även det är alltid bra att ha och jag har massor! // rakgel, så slipper huden bli torr när man rakar benen och denna är jättebra  // torrschampo, detta är en utav de bästa torrschampon som jag har testat och det luktar kokos :) // tandkräm för min håller på att ta slut så det var ju superbra! 
(Ledsen för lite suddiga bilder men hann inte ta bilder med den bra kameran och jag ville vara få det gjort så jag kunde lägga upp det). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela