HANNAMARTINA

GODKVÄLL KÄRA MÄNNISKOR!

Publicerad 2014-02-16 22:30:53 i ALLMÄNT,

Nu är sportlovet slut och imorgon börjar skolan! Jag har gjort en del grejer på sportlovet. Bland annat shoppat otroligt mycket- jag vet inte varför men jag har hittat mycket grejer som jag velat ha/behöver. Så det ha mitt lov till största del bestått utav. Sen har bästis sovit här, jag har pluggfikat med fini och Frida, varit i Fredrikhamn med la familia- vi badade på The Reef, åt god mat, promenerade och shoppade, igår var vi hos Johans syster Annika och firade hennes födelsedag. Slutade med att alla satt bänkade ner i soffan nere i källaren och spelade tv-spel haha! Sen resten av tiden har jag pluggat inför historiaprovet som är på fredag...
Vi har ingen lektion imorgon, så då blir det ju lite sovmorgon, vilket är skönt på måndagar MEN, jag behövde hjälp med några frågor och nu har vi ingen lektion så det var ju fasiken också! Mamma får hjälpa mig imorgon efter skolan. Sen imorgon ska jag eventuellt till Annikas salong för att klippa mig och slinga håret, så skönt att få håret fräscht och snyggt igen! 
Nu måste jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela