HANNAMARTINA

GÅRDAGENS SHOPPING

Publicerad 2014-02-02 14:00:55 i

Jag var ju som sagt på Frölunda torg igår med min familj och shoppade lite. Och jag lovade ju att lägga upp bilder på det jag köpte. Förutom detta här nedanför så köpte ett underklädesplagg- men  är inte så lämpligt att visa upp tycker ja. Ch sen köpte jag även en tunika till min lillasyster. Men förutom det så köpte jag det här:


En (mörk) pastellblå klänning från H&M, jag tyckte den va väldigt fin och det sitter väldigt bra på och är jätteskön- den kostade 75kr // En svart/vit randig klänning från Monki som jag är verkligen supernöjd med. Den sitter jättebra på och är perfekt längd och jätteskön! Den kostade från början 350kr, vilket jag tycker är rätt dyrt men nu var den på rea och kostade bara 60kr!!! Och det fanns bara en kvar i min storlek så den var som gjord för mig // Ett par enkla svarta ballerina från H&M och de kostade 99kr //

Allt som jag köpte var förberedelse inför våren och sommaren, men det är lite kul att köpa lite som jag behöver inför sommaren redan nu när allt ändå är på rea! Allt jag köpte va som sagt på rea förutom skorna, men de var ju inte så dyra ändå. Så jag var jättenöjd med mina inköp! :) 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2014-02-04 09:23:31

Bra Martina!

Jättefina fynd på rea - det gillar jag! Second hand eller rea är min melodi.

kram farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela