HANNAMARTINA

1 FEBRUARI 2014

Publicerad 2014-02-01 20:30:36 i ALLMÄNT,

Nu är det februari minsann, vad tiden har gått fort, kändes som det var julafton alldeles nyss. 
Idag åkte vi till frölunda torg och shoppade lite, de flesta butikerna hade fortfarande jättemycket rea! Så det var ju superbra! Jag köpte bara några saker, men de var väldigt fina! Men det är för mörkt för att at bild, så jag ska försök komma ihåg att lägga upp bilder på det imorgon. 
Sedan när vi kom hem var det dags att plugga och jag blev klar nu, tog bara pause för att äta för ett tag sen. Annars har det varit full fart i princip hela eftermiddagen, kanske inte det roligaste att göra på en lördag, men ibland bara måste man. Och det är skönt att få det gjort. 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på Grown Ups 2 som jag började kolla på imorse. Sen ska jag förmodligen sova om jag kan. 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men på kvällen ska jag hem till min pappa och sova där igen. Sov där från måndag till tisdag denna veckan för pappa fyllde 40 i måndags. Så då sov jag över där och nu ska jag de igen, så det blir mysigt! 
Hoppas alla har en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela